tirsdag 23. oktober 2012

Til min franske frisør...

Gjennom kjøpesenteret "uten tak"...

Bortover en av veiene som fører til hoved/turistgaten...

Forbi det vakre treet (eller tror det er flere som er plantet sammen)...

I enden går jeg til høyre, fremme i turistgaten. Forbi huset som ikke blir ferdig...

O heilage Zara! Hva skulle jeg gjort uten deg?

Forbi veien som aldri blir ferdig, Tårnet til frisørbygget kan skimtes til venstre:)

Forbi butikken som bare selger hvite klær, og som er "landemerket" når jeg skal finne veien som fører til skolen...

Frisørbygget, som også inneholder et vaskeri, en italiensk restaurant og en surfebutikk.


Voila! Min franske frisør:) Bildet viser mannen hennes, som for det meste tar seg av de mannlige kundene.
59 euro (ca 450 kr) for striper i tre ulike farger. Inklusive kur og massage.

LUKSUS!

Fortsatt fin-fin tirsdag

1 kommentar:

  1. hei igjen og takk for hilsen inne hos meg :)
    Varmeeksem sier du, huff og huff, ikke bra. Jeg slet med fugleloppebitt på leggene som gjorde seg ekstra godt med et par høyhelte sko :D Helsikkes fuglelopper altså, hvorfor MÅ det være så mange spurver som vil bo i vår takrenne? :)
    Ha en fortsatt fin dag i varmen, bytter gjerne, hvertfall for en stund. Klem

    SvarSlett