mandag 7. mars 2011

Kakerlakk i kofferten - og stavefeil.

Et bilde sier mer enn tusen ord...


Og ja...jeg skrek til da jeg åpnet lokket...!

Forøvrig:
Ordet kakerlakker skrives like ofte galt som det skrives riktig.
Riktig stavemåte: Kakerlakker, kakerlakk
Feil stavemåte 1: Kakkerlakker, Kakkerlakk
Feil stavemåte 2: Kakerlaker, kakerlak
Feil stavemåte 3: Kakelaker, kakelak
Feil stavemåte 4: Kakkelakker, kakkelakk

I hvertfall i følge skadedyrsentralen.

Jeg innrømmer at jeg først skrev "kakkerlakk", så vet dere det og, liksom... <3

Bloggen har nå blitt registrert på Bloggurat.

http://bloggurat.net/minblogg/registrere/c3deaba0204da34610dfe38a955338c281702fa0

2 kommentarer:

  1. hei du denne sprayen er et must å ha med seg på tur
    http://www.pelias.no/shop.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=6&category_id=1

    send en mail til post@pelias.no så skal jeg fortelle deg hvordan du skal bruke den :-)

    SvarSlett
  2. Heisann,
    sjekket ut sprayen:)
    Sikker kjempefin.
    Vi brukte en kakkerlakkspray som vi kjøpte der nede, men den kunne vi ikke bruke innendørs.
    Om den dere selger er mer barnevennlig, så er jo det supert!

    SvarSlett