tirsdag 18. januar 2011

Mitt første "google-søk" - Hurra!

Siden jeg er ny i denne "blogge-verden", finner jeg stor glede i å sjekke statistikken for antall besøk på bloggen. Kjempegøy å se at publikummet stadig øker, men selvfølgelig også litt skummelt.

Årsaken til at jeg begynte å blogge, var at svigerinnen min spurte om jeg kunne hjelpe henne med interiør-bloggen som hun forsøkte å lage. Hun fant den ikke igjen når hun googlet den. Etter litt lesing om emnet på internett, ble konklusjonen at det neimen ikke er lett. Søkemotoren i Google er ganske så kresen, så det skal litt jobbing til før den slipper til en liten blogg øverst på resultatlisten.

Men - nå har det altså skjedd, og det med følgende søkeord: "Planlagt keisersnitt seteleie haukeland". Gleden min skulle vært større enn det den er. Jeg fikk så fryktelig vondt av denne personen som har googlet disse ordene. Jeg husker så godt da jeg for snart fire måneder siden, satt med redselen i halsen og googlet i vei om seteleie. Usikkerheten er så vond! Det er derfor at jeg er så opptatt av å spre ordet om min egen setefødsel. Slik at andre i samme situasjon kan føle større trygghet når de skal gjennom det samme. Jeg hadde en fantastisk setefødsel med lillesøster. Ingen varige mén - bank i bordet! Du kan lese om fødelsen her. Send gjerne en mail til baremamma@hotmail.no om du har spørsmål. Jeg skal svare så godt jeg kan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar