fredag 18. februar 2011

På tur med ID-armbånd til barna

I dag dumpet ID-armbåndene til storesøster oppi postkassen. Mamma`n i huset er litt på tuppa; tenk om storesøster forsvinner på tur? Spesielt er det reisen til- og fra som skremmer meg. Når jeg klarer å miste henne av syne på Rema`n, klarer jeg helt sikkert å miste henne på en stor flyplass, ja - til og med inni flyet! Pappa`n har ikke satt seg på bakbeina (som han alltid pleier), og da mener mamma`n i hvertfall at dette er et super-viktig tiltak for en super-sikker reise.


En runde på nettet med en rask sammenlikning på pris og kvalitet, fikk meg til å bestille fra Nordic print. Kr 248,- ble betalt for 6 stk ID-armbånd i rosa med navnelapper for å klistre på, samt 80 stryke- og 80 klistre navnelapper. Jeg valgte å skrive på storesøsters fulle navn, samt telefonnr. med retningsnr. til både mor og far, og "Norway", (humrer).

Navnet på byen og leilighetskomplekset vil bli skrevet på med vannfast tusj. Jeg kommer også til å merke ungenes klær med navnelappene, som også har navn og tlfnr. med retningsnr. Armbåndene er av samme kvalitet som slike armbånd som man får når man går på festivaler og lignende. Kan bare brukes en gang (må klippes av).

 REISEFEBER`N STIGER
PS. Du kan lese evaluering av id-armbåndet her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar