fredag 25. februar 2011

Karneval i Hakkebakkeskogen

En "tusen takk"går til storesøsters barnehage! For i dag har det vært karneval i Hakkebakkeskogen. Hvordan dette foregikk, vet ikke jeg. Men det jeg vet, er at barnehagen denne gangen har laget kostymene til barna selv. Ører og haler har barna selv laget, med det fantastiske resultat: At ingen barn manglet kostyme, og at ingen barn hadde finere kostyme enn andre barn.


Deilig var det, å slippe å stresse med karneval-kostyme når vi nettopp har blitt kvitt sykdom, og er midt i forberedelsene til turen vår som starter på mandag! Jeg synes at det er fint med likhet i barnehager og skoler. Jeg blir alltid litt trist når jeg møter fortvilte foreldre i barnehage-garderoben som har glemt at det er julenisse-fest, lucia eller karneval. Eller hva med de familiene som ikke har råd?

Ønsker dere en fin fredag!
Her har takkekortene kommet i hende, alt det praktiske er handlet inn for Fuerteventura-turen vår på mandag, og tiden er inne for å roe ned med husvask og pakking...
 ...nesten "lille-julaften-stemning"<3.

1 kommentar:

  1. Jeg har virkelig sansen for barnehager som lager kostymer! Har selv vært i praksis i en barnehage hovr de gjorde det samme. Kjempe lurt :) Du hadde en fin blogg!
    Ønsker deg og dine en riktig god tur på mandag! :)

    Klem Ellen

    SvarSlett