tirsdag 5. juni 2012

Jobbing i spanialand...

Her jobbes det hele tiden...
mens storesøster er på skolen...
og lillesøster sysler med sine ting rundt beina mine.
Og mens ungene sover på kveldstid...

Når jeg ikke fysisk sitter foran datamaskinen,
jobber hodet, kreativiteten som jeg egentlig
ikke har;)
Vakre bilder fra bloggen til Mrs. Hardy:)
Mannen har kommet hjem, nasjonalfeiringen er ferdig,
og vi nyter fine, lange dager i sola.

Vel og merke, jeg nyter de dagene det ikke er sol.
Temperaturen er veldig stabil, ca 25-27 grader.
Heldigvis så blåser det litt også.

Med storesøsters skolegang, har også hverdagen innhentet oss.
Nå har skolen sommertid, og varer fra klokken 08.30-12.30.

Skal skrive mye mer om hverdagen vår.
Planen er også å ta en aldri så liten "oppussing" på bloggen også.
Men alt til sin tid!

Ønsker dere en fortsatt fin kveld!

1 kommentar:

  1. Hvis du kan røpe noen bedriftshemmeligheter vil jeg gjerne høre og lære - ikke at jeg har planer om å bli konkurrenten din, men jeg synes det er spennende å lese om hvordan andre jobber seg opp og fram!

    Har det blitt omtrent som du trodde det skulle bli å bo i Spania?

    SvarSlett