torsdag 8. september 2011

Og vinneren av gavedryss 1, er...

Tusen takk til dere som deltok i min første Give away!!!
koselig å "møte" noen av bloggens lesere!


Det var egentlig meningen at storesøster skulle trekke navnet på den første vinneren av gavedrysset. Vi ventet på at pappa`n skulle komme inn døra, etter en uke offshore. Klokka gikk. Etterhvert sendte jeg storesøster i seng, mens jeg febrilsk forsøkte å gjøre klart for trekning.

Da jeg endelig gikk inn til prinsessen som lå i sengen, hadde hun sovnet:)

Vinneren ble....

HILDEGIRL!!!

Gleder meg til å overbringe beskjeden:)
Besøk gjerne bloggen hennes
In my own words...

Velkommen til nye følgere!
Jeg skal ta meg en runde rundt på besøk:)
Spesielt spennende er det med besøk fra det store utland!

Nå skal jeg endelig sette meg i en varm armkrok,
med rødvin i glasset:)

Gavedryss 2, vil bli presentert i morgen:)

Håper dere også får en perfekt avslutning på denne høstkvelden!

3 kommentarer:

  1. Grattis til den heldige vinneren;)
    Bedre lykke neste gang til oss andre!!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Jøss! Det var hyggelig å våkne til, etter en natt der begge fortenner oppe på Kenguruen holder på å bryte frem, og han har fått sin aller første influensa samtidig. Sånne ting gleder, og letter litt på den trøtte morgenstemningen. :) Tusen hjertelig takk! Og god helg til deg og dine. Mailer deg med en gang. :)

    SvarSlett