tirsdag 20. september 2011

Jentetur til Stockholm! Og gavedryss!

Jeg skal på jentetur til Stockholm i helgen!
Jeg kan ikke huske sist jeg hadde noe slikt på programmet.
Gleden har derimot ikke bare vært uproblematisk. Mannen venter på telefonen med stor T. Telefonen som ber ham om å pakke kofferten og bokstavlig talt reise til sjøs. Utrolig irriterende, for jammen har ikke nesten alle potensielle barnevakter reist utenlands.

Bildet er fra Wikipedia:)
Vi håper selvsagt på at mannen ikke skal motta noen telefon, men om så blir tilfelle så blir følgende plan et faktum:

Storesøster skal passes av min venninne fra fredag til lørdag. Lillesøster blir passet av min lillesøsters svigermor på dagtid fredag. Lillesøster blir deretter passet av tante og onkel fra fredag til lørdag. På lørdag blir begge ungene sammen med sin tante, kjørt til leiligheten vår. Så her må det vaskes, pakkes og kjøres!:)
Må si jeg gleder meg til å sitte på flyet!:)

Jeg har selvsagt også andre prosjekter på gang!

Blant annet kan jeg nevne at jeg nå offisielt er gründer! Masse å sette seg inn i, leverandører som skal  "kuppes",  markedsplan- og forretningsplan som skal redegjøres!

Skal selvsagt forsøke å blogge innimellom:)
Minner også om gavedrysset her på bloggen, hvor du kan vinne et stjernesjal!:)

Dere kan velge mellom svart og grått:)

Ønsker dere en fortsatt super uke, så skrives vi på torsdagskveld, trekning 18:30:)

PS: Noen som har noen tips til hva fire søte jenter kan finne på i Stockholm??

2 kommentarer:

  1. Så herlig med jentetur, OG grunder (fikk ikke til de 2 prikkene)! Jammen du har masse å se fram til GIRL!!
    Hva er det for spennende ting du skal starte opp med??
    Håper det ordner sweg på beste sett med barnevakter, mannes jobb.
    Eller KOS DEG PÅ TUR I HJEMLANDEt miTT!!
    Klem Anna

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentar hos oss!
    Du får gå på messa neste gong, jentetur til stockholm høyrtes minst like kjekt ut!

    Ønsker deg ein super dag!
    Klem Helene

    SvarSlett