tirsdag 9. oktober 2012

Joggetur i skumringen - bilder

Mannen er hjemme,
skuldrene helt senket.

Når mannen er i Norge,
jogger jeg med lillesøster i vogn.
Når mannen er her i Corralejo,
kan jeg ta meg en deilig joggetur etter at lillesøster er i seng.
Alene.

Jeg jogger direkte til strandkanten.
Til denne "porten ut mot havet" som jeg liker å kalle den:)

Når jeg kommer ut av "porten", pleier jeg å stoppe, puste dypt inn, strekke armene i været,
 og NYTE utsikten!! Her er utsikten til høyre (bare 2-3 min. jogging fra huset).

Her er utsikten til venstre. Og det er også denne veien joggeturen fortsetter.
Langs den harde sanden ved sjøen. Her er det mange som går romantisk tur, tur med hunden eller fisker:)


Her pleier jeg å ta av meg joggeskoene og sokkene. Jogge barbeint i sanden.
Halveis på joggeturen
ble det for mørkt til at bildene ble fine.

Her er det opp i mot 30 grader,
varme vinder fra sahara.
Et værfenomen.
Mer om det senere:)

Ønsker deg en fortsatt fin tirsdagskveld!

Klem fra damen i
"casa Maria"

1 kommentar:

  1. Skulle ønske jeg var der, her bare regner det :(
    Kos deg videre i varmen og finveret ;)

    SvarSlett