tirsdag 16. oktober 2012

En lapp, AMPA og grill

Tusen takk
til storesøsters lærer,
som i dag gav meg forklaringen på
hvordan jeg skal forholde meg til denne mappen!
 
 
I denne kommer det nemlig ark,
og som nevnt tidligere har jeg vært usikker på om arkene
skulle være hjemme hele tiden,
eller på skolen.
 
Inni mappen i dag lå det en lapp der det sto:
"Denne mappen skal bare medbringes hver mandag..."
Åh-tusen takk google translate!
 
Tusen takk for
KOMMUNIKASJON!!


Det lå også en annen lapp i sekken i dag.
Fra skolens AMPA.
Jeg trodde AMPA var foreldregruppen på skolen,
men nå står det at de skal arrangere både juleteater
og skoleparaden på karnevalet i mars...


Dette må undersøkes.
Karneval blir det!!
Men juleteateret er litt avhengig av om
vi er i Spania eller Norge når forestillingen skal være.
Svarfrist førstkommende fredag.
 
Som dere ser, har vi grillet i dag...
 
Fortsatt fin tirsdag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar