onsdag 21. november 2012

Personlighetsforstyrret ;)

Det er så rart,
dette livet mitt nå.
Skriver jeg med et smil om munnen!

Akkurat nå skriver jeg i tre blogger.
Språket på innstillingene varierer fra spansk, engelsk, DANSK, og ganske lite norsk egentlig. For om jeg forsøker å endre språket til norsk, endres det gjerne til dansk. Og om språket automatisk er på spansk, så synes jeg egentlig at det er like greit! For her tas alle spanske gloser i mot med TAKK!

Jeg registrerer at jeg har fått flere lesere, men færre faste. Eller det vil si; færre som kommenterer. Det skal vi selvsagt gjøre noe med etterhvert :)

Jeg skal gifte meg, 
og i sammenheng med at jeg også skal åpne butikk i Spania, 
har jeg startet en annen blogg. Denne er mer overfladisk - skikkelig ROSA blogg. I begynnelsen føltes det veldig rart å skrive så overfladisk, men etterhvert har jeg funnet ut at jeg trives veldig godt med å være "personlighetsforstyrret", hehe. Veldig kjekt å kunne skrive rett fra hjertet i denne bloggen, om mote og lykke i den neste, og salg i den tredje. Du får nok en link til rosabloggen etterhvert:)

I dag møtte jeg noen herlige mødre på den nærmeste lekeplassen. Fantastisk følelse å møte mennesker jeg føler jeg passer sammen med ved første møte. Den ene var fra Hellas, neste fra Finnland og tredje fra Spanialand. Gjenstår å lære spansk nå altså!! Engelsken blir jo snart utvannet av spanske gloser.

I morgen skal vi til tannlegen med lillesøster, og på fredag skal jeg tilbringe en hel dag med spansktalende femåringer på teater. 
Gleder meg sånn, men kommer sikkert ikke til å skjønne noenting. 
Skal forsøke å ta bilder!




Om du vil følge jakten på brudekjolen, må du vente litt til :)

Ønsker deg en fortsatt fin uke!

2 kommentarer:

  1. Først; har oxå merket at færre kommenterer...er det julestria sin "fortjeneste" tro?

    Så: Gu va kul med butikk, hva for slags butikk er det du skal satse på?!

    Bryllup, *smiler*...blir et spennende nytt år med andre ord!
    Blir det her eller der?

    Ha en fin dag, klem Anna

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med bryllup, det er stas med forberedelser ;)

    SvarSlett